L'únic camí per triomfar és la força de voluntat, el sacrifici, la constància i l'autodisciplina..., si ha això hi afegim unes petites dosis de sencillesa, humilitat i educació, a més d'un gran atleta, es pot arribar a ser un gran esportista.

(José Manuel Abascal)

diumenge, 17 d’octubre del 2010

Cursa del Club Natació Sabadell. 17/10/2010





4a cursa del nostre calendari.

6 companys hi han participat (5 homes i una dona)

El seus resultats:

- José antonio Ramirez Rivas 40:43 M5-25 en la seva categoria, 170 de la general
- Juan Carlos 43:32 M4-152 324
- José Ramirez de Gea 47:10 M4-250 557
- Jorge Javier 47:59 M4-276 622
- Núri 47:59 F3-10 623 i F-28 entre les dones
- Miguelón 56:57 M4-435 1068

Si voleu accedir a la classificació general feu clic aquí.

Molt bé, campions !!!

La Lligueta comença a agafar forma i després de 4 curses el tres primers classificats són
Jordi 62 punts
Luís 52
Fernando 31
si voleu accedir a la classificació feu clic aquí

3 comentaris:

  1. Enhorabuena a tod@s por la cursa, esta clásica carrera siempre esta bien poder hacerla.
    Ostías, José, está en forma, le has arañado al crono 33 seg. con respecto a la de la Merçe, y esta es más dura eh!!, ánimo y nos vemos en Sant LLorenç , al que vaya o en Puig-reig.

    Un saludo

    ResponElimina
  2. Hola Paco, la verdad es que me fue muy bien y hacía una temperatura ideal para correr. Que te vaya muy bien por Sant Llorenç, nos encontramos en la duatlo de Puigreig.
    Un saludo.

    ResponElimina
  3. El veloz q soy yo os tiene q dar una mala noticia no podre demostraros q soy el mejor el dia 29 me operan del hombro y es imposible de ir a la duatlo de Puig reig es una lastima por q somos bastantes apuntados y buenos quedara bien alto el btt la llagosta somos los mejores.a todos mis compañeros mis felicidades por la cursa de sabadell y a ti jose como siempre eres mi idolo. Jose egea te acordastes de saludarme con el dedo eres el mejor.Jordi este año vas a por el trofeo de esta TEMPORADA suerte q no tienes a mario atacando DE MOMENTO jejejeje. saludos a todos mis compañeros de sudadas .

    ResponElimina