L'únic camí per triomfar és la força de voluntat, el sacrifici, la constància i l'autodisciplina..., si ha això hi afegim unes petites dosis de sencillesa, humilitat i educació, a més d'un gran atleta, es pot arribar a ser un gran esportista.

(José Manuel Abascal)

diumenge, 8 de març del 2015

Mitja de Montornès 08/03/2015

Cursa 19.-
4 participants en la cursa de 6 km
5 participants en la Mitja

Aquesta és una de les curses, juntament amb la de Granollers, on hi participen més companys. Els seus temps:

Mitja.-
- Pepe Venero, 555, M6-39 1:37:47 Molt bon temps. Últimament està que es surt !!!
- José R. de Gea 841, M5-335 1:42:49 Avui a pogut amb la Cris. una flor no fa estiu !
- Cris, 897, F11-20, 1:44:11. Avui no estava en el seus millor moment !
- Siscu, 898, M5-356, 1:44:11 tot un cavaller, acompanyant la Cris !
- Asun, 1459, F12-35, 1:57:30 Tota cor i constància ! Fantàstica evolució !


Per accedir a les classificacions de la Mitja, feu clic aquí

Cursa de 6 km.-
(Realment són aproximadament, 5,7 km)
- Mónica Padilla, 48 de la general, F-5 als seu sexe i un temps de 25:05. Enhorabona Mònica !!!
- Paco Estrada, 50 de la general  M-45 al seu sexe i un temps de  25:05 Especialista en curses curtes !
- Ivan, 530, M-356, 35:33. Per quan el salt a la Mitja ???
- Marta, 1016, F-504, 46:07. Al seu ritme però sempre ho aconsegueixes. Enhorabona !!!

Per accedir a les classificacions de la cursa de 6 km, feu clic aquí

Aquestasetmana hiu ha agut canvi de lider. El nou lider és el Pepe Venero amb 85 punts !!!

Per accedir a la classificació del nostre campionat , feu clic aquí

ENHORABONA A TOTHOM !!!

diumenge, 1 de febrer del 2015

Mitja de Granollers 01/02/2015

Cursa 17.-

Avui no era día de competició, era dia de recòrd, d'amistat, de solidaritat. En resum, un dia per recordar.

Avui tots hem guanyat, els que han participat a la Mitja, els que ho han fet al quart de Mitja els que han anat a acompanyar , animar, apoiar, els companys que desde qualsevol lloc, han tingut un recòrd  per una persona estimada, per un gran company i sobretot una gran persona.

Han corregut a la Mitja :
Cris, Siscu, Pepe Venero, Núri, Jesùs, José R. de Gea, Manolo Estrada, Asun i Francesc, i també el Xavi, ....
Al Quart:
L'Alicia, l'Ivan i la Marta

Han fet entre 1:57:37 i 1:57:40 han entrat entre els llocs 6726 i 6746. Al Quart entre 27:56 i 38:18 i posicions 362 i 799. Això avui no tenia cap importància, al cap i al cor de tot nosaltres, el nostre company ROBERT que també ha fet aquesta cursa amb tots nosaltres.

Un detall de la organització de la Mitja: Avans de començar un recòrd a Robert per megafonia i 1/2 minut de silènci.

Només un detall: Mentre un sol Fondista de la Llagosta corri qualsevol cursa, en Robert la correra amb nosaltres. PARAULA DE FONDISTA !!!








divendres, 30 de gener del 2015

Mitja de Granollers per al nostre amic Robert.

El diumenge els companys que estan inscrits a la Mitja de Granollers, a la que també estaba incrit el nostre amic Robert, li faran un petit homenatge a la cursa. Correran amb el seu dorsal i entraran a meta tots junts.

Com diu el nostre lema "oficiós" avui més que mai:

Companys de quilòmetres, companys de suor, companys de passió, i al final, AMICS.

dimarts, 27 de gener del 2015

El nostre company Roberto


Aquesta tarda després d'un entrenament el nostre amic Roberto ( Robert com li agradava que li digués), ha mort.
Sempre es dura la mort de qualsevol persona, més quan més a prop ens toca i és una persona estimada, un gran company i amic. 

Sempre el portarem al cor !!! 
Robert a la cursa de Sant Vicenç dels passat diumenge (foto cedida per Raulet Gracia del CA Mollet)


Aquí el podeu veure el passat diumege a la cursa de Sant Vicenç de Mollet (dorsal 906). 

diumenge, 25 de gener del 2015

Cursa Sant Vicenç de Mollet. 25/01/2015

Cursa 15.-

Aquesta és una de les nostres "Classiques" al veí municipi de mollet del Vallès.

6 companys hi han participat:

Jesús Villa 40:56, 127 de la general i MC-47 a la seva categoria
Siscu, 42:52, 128 de la general i MC-64
Nuri, 46:12, 324, FB-9
Cristina 46:44, 352, FB-11
José R. de Gea. 47:37, 394, MC-123
Robert, 1:01:35, 1058 i MD-136

FELICITATS COMPANYS/ES !!!

Jesús, bo temps !!!
Siscu, seriós, però quan s'hi posa....
Nuri, en la seva línia, enguany està fent moltes curses i està molt bé !
Cristina, una màquina !!!
José R. de Gea un minut menys que l'anys passat ? A aquesta cursa el "pique" amb la Cristina no li ha sortit bé. La propera serà !!!
Robert,  no pot entrenar tot el que desitjaria i aquesta és la primera cursa del nostre calendari d'aquest any, però poc a poc ....

Sembla que es noten les sèries !!! A qui les fa !  Gràcies Mario !!!

Si voleu accedir a les classificación , feu clic aquí

Si voleu accedir a la classificació del nostre campionat, feu clic aquí

dijous, 1 de gener del 2015

Cursa dels Nassos. Sant Silvestre de Barcelona. 31/12/2014

Cursa 13.-

Només la Nuri hi ha participat.
47:36, 3408 de la general i F-223

Al matí havia participar a la Sant Silvestre de Canovelles, així que dues curses en un dia.

ENHORABONA !!!

Si voleu accedir a la classificació de la cursa, feu clic aquí

Amb aquesta cursa la Nuri encapçala la nostra lligueta juntament amb el Pepe Venero.

Si voleu accedir a la classificació de la nostra lligueta feu clic aquí


Sant Silvestre lloretenca. 28/12/2014

Un bon cap de setmana de convivència entre companys !!!
Esportivament destacar el fantàstic temps de l'Albert Santaeularia 17:48, 19 de la general. La resta a passar-ho bé !!!
Aquí teniu un recull de fotos desordenades gentilesa de la càmera del Vicente i la fotografa Anna principalment !!!